Bozdoğan Web Tasarım

Ve kar sağlamazsa pazarlama anlamsızdır. Çabalarınızı nasıl ölçüyorsunuz? Tipik olarak hedef, ölçüm araçlarını tanımlar: Ürün satın alımları: Bu oldukça basit. Yeni içeriğinizi kullanıma sunarsanız, başka bir değişiklik yapmazsanız ve satışlarınızın arttığını görürseniz, içeriğinizin gelişmeyi teşvik etme olasılığı yüksektir. Randevu Talepleri, Müşteri Adayı Gönderimleri, Bülten Kayıtları: Rezervasyon temelli bir iş dünyasındaysanız ve içeriğiniz dışında hiçbir şey değişmediğinde randevu taleplerinde bir artış görüyorsanız, o zaman bu içerik büyük olasılıkla nedeni budur. Ancak web sitenizde bir başvuru formu kullanırsanız bunu bir adım daha ileri götürebiliriz. Çoğu web sitesi formunun, bir formun hangi sayfadan gönderildiğini belirtme seçeneği vardır, bu nedenle web sitenizin her sayfasında bir iletişim formunuz olsa bile, yeni içeriğinizin bulunduğu sayfadan hangilerinin gönderildiğini anlayabilirsiniz.

Bozdoğan Web Tasarım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
https://bebekmobilyalari.name.tr/ https://fidanfidesatisi.name.tr/ https://yanginsondurucu.name.tr/ https://yereldernekler.name.tr/ https://robotsupurge.name.tr/ Heets
Puff Bar
takipçi satın al