Bir içeriğin değerli olması için konunuzu ve ele alınacak soruları bilmek yeterli değildir. Bu soruları etkili bir şekilde yanıtlamak için içeriğinizin dikkatlice yapılandırılması gerekir. Bir ders kitabı seçtiğinizi hayal edin, sadece sayfalar arasında gezinmek ve size bir fikir verecek bölüm başlıkları veya alt başlıkları olan bölümler olmadan tek bir metin bloğu olduğunu bulun. o herhangi bir sayfanın ne hakkında konuştuğunu. Kullanması bir kabus olur. O kitabı rafa geri atarsınız ve bir sonrakine geçersiniz. Bu nedenle, etkili web içeriği, bir sayfanın ve her bir bölümünün ne hakkında olduğu konusunda bağlam sağlayan H1 ve H2 başlık etiketleri kullanılarak bölünmüştür. (Başlık etiketinin ne olduğunu bilmiyorsanız, devam etmeden önce bağlantılı blog yayınına bakmak isteyeceksiniz.) Bir müşteriye daha etkili blog gönderilerinin nasıl yazılacağı konusunda eğitim verirken, onlara genellikle H1 ve H2’lerin ne olacağını çizerek bir blog yazısı planlamalarını tavsiye ederiz, böylece takip edecekleri bir taslağa sahip olurlar ve bu süre boyunca takip etmelerini sağlarlar. yazma süreci.
Germencik Web Tasarım