Çabalarınızın başarısını, (1) işinize gelen potansiyel müşterilerde bir artış ve / veya (2) sizinle iletişim kuranların size ulaşmalarına neyin yol açtığını sorarak ölçebilmelisiniz. Bazen çabalarınızın başarısını değerlendirmenin en iyi ve en kolay yolu eski okul yaklaşımıdır, bilirsiniz… “Bizi nasıl buldunuz? Telefonu açmanız için sizi ne motive etti? ” Hangi yaklaşımı seçerseniz seçin, çabalarınızın başarısını ölçmenin bir yolunu bulmanız gerekir. Aksi takdirde, doğru yolda olup olmadığınız veya stratejinizde ince ayar yapmanız gerekip gerekmediği konusunda hiçbir fikriniz olmaz. Zamanınız değerlidir. İnsanları kapınıza getirmeyen içeriklerle boşa harcamayın. Amazon, Barnes ve Noble’a karşı bunun harika bir örneğidir. Barnes and Noble ziyaretçilerinin sık sık kitaplara göz attığı, ilgilendikleri bir şeyi gördükleri, sonra Amazon’a gidip aynı kitabı aradıkları görülmüştür. Fiyatları karşılaştırıyorlar ve Amazon’da daha ucuza sattığını görürlerse, oradan, hemen oradan satın alıyorlar. Restoranlar başka bir örnektir. Araştırmalar, duyarlı web tasarımına sahip restoranların, yanıt vermeyen sitelere sahip restoranlara göre% 80 daha fazla müşteri aldığını gösteriyor.
Köşk Web Tasarım