En cızırtılı satış kopyasından en mütevazı “yaklaşan etkinlikler” açıklamalarına kadar, sitenizdeki her metin parçası, ziyaretçinin istediğiniz bir şeyi yapmasını sağlamaya yönelik olmalıdır. Bu, tüm içeriğinizin satış odaklı olması gerektiği anlamına gelmez. Bu abartıdır. Ve son derece can sıkıcı olabilir. Hiç kimse, bir araba parkına girmeye ve bir düzine kuduz satıcı tarafından hemen üzerine atlamaya eşdeğer bir web sitesinde zaman geçirmek istemez. Bazen insanlar huzur içinde birkaç tekerleği tekmelemek isterler. İçeriğinizin bir pazarlama parçası olduğunu söylediğimde, demek istediğim, web sitenizdeki tüm içeriğin – hizmet veya ürün sayfaları, blog gönderileri vb. – bir amacı olması gerektiğidir.
Kuşadası SEO