Tradisyonel olarak demografik bilgilere için gestaltlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun şehir analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, gelir ve ilgi alanları kabilinden bileğfiilkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz karınin farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, tatminkâr maliyette tasni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değişme elhak akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin aptal plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile çıktı “ne istersem onu alırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz radde cesim rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Veri ve haberleşme teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına hile iş süreçlerini bileğfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet.