ARTIK SORUNUN AMACINI ANLIYORSUNUZ. ANCAK, İÇERİĞİNİZİN UYGUN ŞEKİLDE CEVAP VERECEĞİNİ SAĞLAMANIZ GEREKİR. Trans-Am ile ilgili arama örneklerimize dönelim: “Trans-Am debriyaj parçası”, “Trans-Am debriyaj teknisyeni” ve “Trans-Am debriyaj YouTube kılavuzu”. Arama amacının birinden diğerine oldukça farklı olduğu oldukça açıktır. “Trans-Am debriyaj parçası” muhtemelen bir işlemdir Google kullanıcısı ne istediğini bilir: bir debriyaj. Şimdi de istediklerine kimin sahip olduğunu bulmaya çalışıyorlar. “Trans-Am debriyaj tamircisi” ticari bir araştırmadır. Kullanıcı, aramasını, özellikle bu tür arabalarla ilgilenen mekaniklerle hızlı bir şekilde daraltmaya çalışıyor. “Trans-Am debriyajı YouTube rehberi” bir melezdir; doğası gereği hem gezinme hem de bilgi amaçlıdır. “Trans-Am debriyajı nasıl değiştirebilirim?” Diye soruyorlar. Ancak yazılı bir rehber istemiyorlar.
Yenipazar Web Tasarım